Ďakujeme, že ste nás navštívili v Kandinách!
Snažíme sa Vám ponúknuť ten najlepší zážitok z nakupovania. Ak nie ste spokojní s objednávkou, Prosím kontaktuj nás začať proces vrátenia do 7 dní od prijatia vašich položiek.
Upozorňujeme, že výrobky prijímame iba v pôvodnom stave - nepotrebné, nemyté, nezmenené, nepoškodené, čisté, bez chlpov a vlasov a so značkami neporušenými a pripevnenými. a nemôžeme spracovať žiadne produkty, ktoré sa vrátia bez nášho predchádzajúceho vedomia.
Ak chcete vrátiť ktorúkoľvek alebo všetky časti vašej objednávky, budete musieť kontaktovať zákaznícky servis na adreseKontaktuj Nás a získať a "Vrátenie produktu" formulár, ktorý musí byť súčasťou balenia.
Poškodené, poškodené alebo nesprávne odoslané položky
Máte nárok na úplné vrátenie peňazí, ak sú vaše položky chybné, poškodené alebo nesprávne odoslané. Ak sa domnievate, že boli vaše zásielky počas dodávky poškodené, musíte od prepravcu doručiť dokumentáciu o doklade o poškodení, ktorá by mala byť súčasťou vráteného balenia.
Problémy s Veľkosťou Alebo Montážou
Pretože všetky naše šaty sú ručne šité a prispôsobené, hotový odev sa môže líšiť približne o jeden palec v oboch smeroch určených meraní. Aby sa zaistilo, že sa vaše šaty dokonale zmestia, naši krajčania si vo švoch vyhradili ďalšiu látku, ktorá umožňuje menšie úpravy.
Odchýlka od veľkosti
Ak sa veľkosť vášho oblečenia líši od špecifikácií vašej objednávky o viac ako jeden palec, odporúčame vám nájsť miestneho krajčírka, ktorý vám umožní úpravy. V takom prípade vám vrátime až 25% z kúpnej ceny produktu (bez prepravných nákladov). Ak vyberiete túto možnosť, nezabudnite si od svojho krajčana vyžiadať potvrdenie. K žiadosti o preplatenie sa musí poskytnúť kópia potvrdenky.
Položka je veľkosť, ktorú ste si objednali, ale nehodí sa
Uvedomte si, že položky, ktoré sa nezmestia správne, ale v súlade so špecifikáciami, ktoré ste si objednali, sa nedajú vrátiť ani vymeniť. Máte na výber možnosť vyhľadať miestnu krejčovskú službu na vlastné náklady. Upozorňujeme, že ak sa špecifikácie vašej objednávky výrazne líšia od konečnej žiadosti o zmenu veľkosti, zmena veľkosti nemusí byť možná.
Nesúlad Farieb
Nastavenia obrazovky vášho počítača môžu zmeniť farbu obrázkov zobrazených na webe. Mierna aberácia farieb nemusí znamenať, že šaty sú chybné alebo nesprávne dodané. Ak si však myslíte, že ste dostali položku v nesprávnej farbe, kontaktujte zákaznícky servis a zistite, či je možné vrátenie alebo vrátenie platby možné.
Položky, ktoré sa nedajú vrátiť alebo vymeniť
1. Žiadne vrátenia a žiadne výmeny za personalizované položky.
2. Žiadne výnosy a žiadna výmena pre rýchlo sa kaziace, náušnice (vrátane šperkov sád obsahujúcich náušnice) a predmety osobnej hygieny (vrátane spodného prádla, atď) Z hygienických dôvodov.
Zrušenie Objednávky
Chápeme, že je veľmi dôležité, aby ste si objednali šaty pre vašu osobitnú príležitosť, a preto sme s ohľadom na to sformulovali našu politiku zrušenia. Je však dôležité si uvedomiť, že naše šaty sú vyrobené na zákazku. Po začatí procesu prispôsobenia už nie je možné materiály opätovne použiť. Upozorňujeme, že po zadaní objednávky je ešte stále čas zmeniť názor. Podrobnosti nájdete v našich pravidlách zrušenia nižšie.
Storno Podmienky
- Objednávky zrušené do 12 hodín od potvrdenia platby budú mať nárok na čiastočnú refundáciu pozostávajúcu z úplných nákladov na dopravu a 90% kúpnej ceny produktu.
- Objednávky zrušené do 12-24 hodín od potvrdenia platby budú mať nárok na čiastočnú refundáciu pozostávajúcu z úplných nákladov na dopravu a 80% kúpnej ceny produktu.
- Objednávky zrušené do 24 - 48 hodín od potvrdenia platby budú mať nárok na čiastočnú refundáciu pozostávajúcu z úplných nákladov na dopravu a 50% kúpnej ceny produktu.
- Objednávky zrušené po 48 hodinách od potvrdenia platby budú mať nárok iba na čiastočné vrátenie všetkých nákladov na dopravu.
- Po odoslaní objednávky už nie je možné ju zrušiť.
Ak chcete objednávku zrušiť, prihláste sa na Moje Objednávky, vyberte objednávku, s ktorou potrebujete pomoc, a požiadajte o zrušenie. Alebo kliknite Kontaktuj Nás pokračovať.
Actions | Časové Rámce | Vrátená Suma | |
Výrobok | Prepravné Náklady | ||
Zrušenie | Do 12 hodín od potvrdenia objednávky | 90% | 100% |
Do 12-24 hodín od potvrdenia objednávky | 80% | 100% | |
Do 24-48 hodín od potvrdenia objednávky | 50% | 100% | |
Viac ako 48 hodín sa nedodáva | nikto | 100% | |
Order shipped | nikto | nikto |
Proces vrátenia
1. Do 7 dní od prijatia objednávky odošlite žiadosť o vrátenie tovaru do zákazníckeho servisu. Uveďte vysvetlenie a fotografie s uvedením dôvodu vášho návratu.
Vyhradzujeme si právo neakceptovať vrátenie tovaru bez predchádzajúceho súhlasu nášho zákazníckeho servisu.
2. Keď náš zákaznícky servis schváli vašu žiadosť, poskytneme vám spiatočnú adresu, ako aj formulár na vrátenie tovaru, ktorý musíte vyplniť a zahrnúť do vrátenia. Položky pošlite prostredníctvom miestnej pošty do 3-5 pracovných dní od prijatia formulára na vrátenie. NEPOUŽÍVAJTE zrýchlený kuriér, napríklad UPS, DHL alebo FedEx; bežná hospodárska poštová služba by bola v poriadku. Sledovacie číslo uschovajte v bezpečí.
3. Všetky vrátené položky prechádzajú inšpekciami. Vrátenie platby spracujeme, keď potvrdíme, že produkt má problémy, ktoré ste uviedli. Po spracovaní vrátenia prostriedkov zvyčajne trvá 10 až 15 pracovných dní, kým sa prostriedky pripíšu na váš účet, v závislosti od vašej banky alebo platby. service. Vaša banka alebo platobná služba môžu účtovať malý transakčný poplatok.
Všetky platby kreditnou kartou sa vrátia iba na pôvodnú kreditnú kartu.
Poznámka: Vyhradzujeme si právo nespracovávať vrátenie peňazí, ak sú vrátené v neprijateľnom stave.
'Štandardné Doručenie' Odhad nákladov na dopravu: €0.00